Koja prehrana kada je najteže?

Kada se psima i mačkama dijagnosticiraju ozbiljne bolesti, ključno je zadovoljiti njihove prehrambene potrebe. Hrana Prescription Diet ON-Care osmišljena je za održavanje snage i energije te poticanje apetita već od prvog obroka.

Molimo posavjetujte se sa svojim veterinarom da li je ovo odgovarajuća hrana za vašeg psa.

Nutricionisti i veterinari tvrtke Hill’s razvili su hranu Hill’s Prescription Diet ON-Care kao pomoć psima i mačkama oboljelima od ozbiljnih bolesti. Ova slasna suha hrana proizvedena je s piletinom, ukusnim masnoćama i lako probavljivim bjelančevinama kako bi vaš pas uživao u svakom obroku.

Lako probavljivi nutrijenti hrane Prescription Diet ON-Care lako se apsorbiraju, a formula sadrži i ActivBiome+, jedinstvenu mješavinu prebiotičkih vlakana za zdrav crijevni mikrobiom te konzistentnu kvalitetu stolice.

Kako djeluje:

• Neodoljivi okus svake porcije za dobar apetit
  • Lako probavljive bjelančevine za održavanje snage i energije
  • Sadrži ActivBiome+ tehnologiju koja hrani crijevni mikrobiom vašeg psa

Kako pomaže:

• Potiče apetit već od prvog obroka
  • Optimalna prehrana bogata kalorijama za energiju u svakodnevnim aktivnostima
  • Poboljšava kvalitetu stolice
  • S+OXSHIELD: Formuliran za promicanje urinarnog okruženja koje smanjuje rizik od stvaranja struvitnih i kalcij-oksalatnih kristala

Dodatne informacije:

Hill’s Prescription Diet ON-Care Suha Hrana za Pse i Mačke s Piletinom je potpuna i uravnotežena hrana koja pruža sve nutrijente potrebne vašem psu. Za najbolje rezultate ključna je dosljedna i dugoročna primjena ovog proizvoda.

Idealna je za dugoročno hranjenje pasa i mački koji žive s ozbiljnim bolestima, kao što je rak.

Suhe i konzervirane formule mogu se miješati i davati istovremeno.

Komentiraj

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)